Oisterwijk, Parel in ’t groen heeft nieuw logo voor promotie!

Oisterwijk, Parel in ’t groen heeft een nieuw citymarketinglogo, ontwikkeld samen met ondernemers en toeristische partners. Door samen op te trekken in de promotie van de kernwaarden van Oisterwijk, Moergestel en Heukelom vergroten we de slagkracht van ieders marketingactiviteiten. Voor deze gezamenlijke promotie is een nieuwe logo (bestaande uit beeldmerk en slogan) dat iedereen mag gebruiken in de eigen promotionele uitingen.

Burgemeester Hans Janssen roept alle ondernemers en organisaties op om dit nieuwe logo voor Oisterwijk te gaan gebruiken: “We hebben allemaal een groot ‘Oisterwijk-hart’, zijn allemaal erg trots op onze gemeente. Dat merk ik als ik ondernemers en inwoners spreek. Hoe meer we dat samen uitdragen, hoe krachtiger de promotie van Oisterwijk wordt. Daar plukken we met z’n allen de vruchten van.”

Op https://www.parelintgroen.nl/ is het logo te downloaden en vind je alle informatie over het gebruik ervan. Heb je vragen over gebruik van het logo, neem dan contact op via communicatie@oisterwijk.nl

Leave a Reply